måndag, juli 24, 2006

Festival, Fest, Liveband, Nöjebåten, DJ Jocke, Slagsmål och Privata Kroppsdelar

Nu har vi kommit hem från Östersjöfestivalen, och har ca 8h DV-material med oss med allt ifrån liveband, DJ Jocke och Nöjesbåten till kontroversiellt slagsmål och min mest privata kroppsdel.

Det bar av från Frankrike i fredags kl 3 på morgonen, efter 3 timmars sömn, och slutade i en soffa i Karlshamn någon gång vid ungefär samma tid dagen efter.

Vi filmade 3 olika uppdrag i Karlshamn, en film till DJ Jocke, en film till coverbandet Cover Up
och en minnesfilm till Nöjesbåtens ägare, då dom ska stänga ner Nöjesbåten inom en snar framtid.

Bland allt material vi filmade fick vi även ett kontroversiellt slagsmål som vi har svurit tystnadsplikt på :p. Och ännu mer intressant: Min mest värdefulla ägodel i följande klipp


På nöjesbåten träffade vi även gamla bekanta som Johnny B som är ansvarig för Ibiza On Tour oc
h "DJ PJ" AKA "DJ Tholson" :p (får vi förklara nån annan gång). Johnny B som vi inte hört ifrån sen vi filmade i höstas, sa att vi ska filma mer så fort dom ska till nåt stort ställe.

2 Comments:

At 26/7/06 22:25, Anonymous Anonym said...

Jocke e kuuuuuung!

 
At 28/8/06 15:19, Anonymous Anonym said...

haha så kul så kul att jag garvar ihjäl mig hahaha jag har aldrig sett nåt roligare än det där ., haha jag måste visa denna nu för alla haha jättekul så kul haha

 

Skicka en kommentar

<< Home