söndag, juni 04, 2006

Ryktena går...

Boten Anna-videon diskuteras på videofeber.se:
"han är skåning. en kompis tjej känner honom. från skanör om jag inte missminner mig"

"... men videon är inspelad på kanalen (haha) i Malmö, när han kör buggyn är det förmodligen nere mot Ystadhållet, och scenerna från nattklubben är från Tingvalla eller vad det heter, ligger i södra skåne. men han sjunger inte på skånska"

"
Vaffan. Vad håller ni på med? Sitter och är 100% på att han är från halmstad, småland osv? Get a clue! Han är från skåne. Hela musikvideojäveln är ju inspelad i skåne, säger inte det nåt?"

"HAN ÄR FRÅN HALMSTAD. VIDEON ÄR INSPELAD I HALMSTAD. FATTAR NI DET ERA J***A SKÅNINGAR!!!"

"Jag jobbar på mc donalds så jag träffar ganska mycket folk från Skåne och Halmstad då rå, så jag vet att denna är inspelad i Halmstad"

Från fragbite.se: (egentligen från Googles cache av sidan då den låg på en av servrarna som beslagtogs i razzian mot Pirate Bay)
"Musikvideon är inspelad i Norge vet dock inte varför antingen var det nått norskt skivbolag som ville satsa på basshunter eller så hittade dom bara en trevlig som passade till musikvideon där"