måndag, januari 08, 2007

JME Julreklam

Nu fick jag dåligt samvete bara för att Calle drog upp att jag hade reklamfilmer som inte var uppladdade, så nu har jag suttit uppe alldeles för läge för att exportera, komprimera och ladda upp julreklamen. Så här är den. Albumreklamen är lite mer komplicerad då den ligger på en hårddisk som är macformaterad och utdragen ur ett externt chassi, och 95% färdig p.g.a. skivbolaget. Men jag lovar att ladda upp den nån gång, antingen som den är eller så avslutar jag den som jag vill ha den.


2 Comments:

At 8/1/07 03:58, Anonymous Anonym said...

Kim, är det meningen att snöflingorna ska ibland dyka upp från ingen stans, istället för att falla?

Förresten en sån LCD tv som var med i reklamen vill jag ha, kan du skicka? ;)

 
At 10/1/07 18:13, Blogger Axel said...

Kim, när ska vi spela GOW på insane?

 

Skicka en kommentar

<< Home