tisdag, januari 24, 2006

Sigillet

Jag fick i helgen ett samtal från Johan Rünow, som meddelade att vi kommer att sätta igång denna veckan...
Jag kommer snart att få läsa manuset för första gången, viket jag ser fram emot, och jag ska så fort det är möjligt få inspelningsschemat...
Vi kommer att få träffa resten av inspelningsteamet och skådespelarna på fredag då det har anordnats en middag på Lunds Nation.
Inspelningen i sig kommer att inledas på söndag.

Filmen kommer att heta Sigillet. Den utspelar sig i Lund och ska vara lite i stil med Da Vinci-koden.

Jag fick reda på att Johan är intresserad av att ca 2 ggr i veckan lägga upp ett kort videoklipp
från veckans händelser i stil med Kong is King på den officiella hemsidan (har ej adressen än).
Detta är något som vi (i synnerhet Calle) skall sköta. I dessa korta filmklipp är det tänkt att man ska få följa inspelningen och träffa olika människor på inspelningarna och se hur en av deras arbetsdagar kan se ut. Vi håller er uppdaterade, förhoppningsvis även med bilder och filmklipp.

Har även fått ett mail från Brinkenstjärna som ska ringa mig i veckan för att diskutera dokumentären om Natacha.