torsdag, maj 03, 2007

Det rullar på...

Vi har varit lite tysta, men här är vad som har hänt i veckan.

Jag har jobbat en hel del med Tvins och klippt en Subaru-reklam som ska gå på TV i nästa vecka.


CJ jobbar på med Tvins, men har fullt upp med att förbereda inför en musikvide som han bär fullt ansvar för och ska regissera. Den ska filmas fredag, lördag och söndag. Så han gör som jag brukar göra, äter 1 gång om dagen och sover 2 timmar per natt (var inte oroliga, han njuter av det. Han kommer sova gott natten till måndag). Jag kan däremot sova gott om nätterna, och slippa all ångest. :)


Vet inte om jag får säga vem artisten är, men CJ skrev ett kryptiskt inlägg innan Frida inspelningen som avslöjar artist och låt. :)


När det gäller Frida videon så har skivbolaget varit välldigt tysta. Musikkanalerna har fått videon, men dom kommer antagligen sega sig till nästa vecka. Jag har också hört rykten om att annledningen till att vi inte hört något från skivbolaget, är att de vill tjäna pengar på videon och bara låta folk köpa den. vilket ändå kommer att sluta med en dålig version på youtube om typ 1 vecka. Så vi får se vad som händer.


Ananrs sitter jag och skriver en fet hemtenta och ska åka till Frankrike på lördag och va borta i 10 dagar. Kommer dock va med på inspelningen på Fredag kväll.


Så kommande uppdateringar beror på hur mycket Calle vill visa av det nya projektet. Men jag ska nog ta lite bilder imorgon och lägga upp.


1 Comments:

At 11/5/07 14:05, Anonymous Anonym said...

tänkte bara säga det att det kommit nyr roliga grejer till crackdown, lite nya vapen och fordon, de är tämligen underhållande....man kan panga mkt

 

Skicka en kommentar

<< Home