torsdag, december 08, 2005

Oi.

Var på Wermlands nation med Fredrik igår och snackade med två killar från hans klass som jag känner sen tidigare av olika märkliga anledningar. Båda jobbar på Lunds student-TV, Steve (har aldrig kollat på kanalen själv men ryktet säger att de mest visar usla repriser på 5 år gamla program). Nu ska jag i alla fall göra en vinjett till någon sorts motsvarighet till Filmkrönikan, ska bli riktigt kul med tanke på att jag får helt fria händer.

Jag och Kim har så smått börjat planera en ny långfilm, hittills endast baserad på spridda idéer jag klottrat ner de senaste månaderna. Känns dumt att säga för mycket på ett så här tidigt stadium men jag testade att klippa ihop en 20 sekunder lång inledning och vi har något riktigt bra att bygga vidare på.
Working title: Valentine Wasteland.

En promo-video till oss själva är också på gång.